Zonguldak Alaplı'da tarihi an ilk doğalgaz ateşi yakıldı
Zonguldak'ın Alaplı İlçesi'nde,
Aşağıdoğancılar Mahallesi sakinleri için tarihi bir gün yaşandı. Belediye
Başkanı Nuri Tekin önderliğinde, mahallede ilk doğalgaz ateşi yakıldı. Bu
önemli adım, bölgenin gelişiminde yeni bir dönemi simgeliyor.
Başkan
Tekin, doğalgazın bölge halkına verilen bir söz olduğunu ve bu sözün yerine
getirildiğini vurguladı. Aksa Düzce Ereğli Doğalgaz Şirketi ile yapılan iş
birliği sayesinde, mahalleye doğalgazın altı ay gibi kısa bir sürede
ulaştırıldığını belirtti. Bu başarı, genellikle beş yıl süren sürecin önemli
ölçüde hızlandırılmasını simgeliyor.
Aşağıdoğancılar
Mahalle Muhtarı Rahmi Yapar, Başkan Tekin ve Aksa Düzce Ereğli Doğalgaz Şirketi
Müdürü Ender Onur'a teşekkürlerini iletti. Yapar, bu hızlı gelişmenin sadece
Belediye Başkanı Nuri Tekin'in çabaları sayesinde mümkün olduğunu vurguladı.



Manisa'nın Ahmetli ilçesinde yan yana2694 izlenme
Şahan Gökbakar Meclis lokantasına ait adisyonu paylaştı! Fiyatlara inanamadı334 izlenme
Son dakika: Meteorolojiden yeni kar yağışı uyarısı! Bu kez Balkanlardan geliyor1169 izlenme
Kentteki vaka artışlarından Alarm verildi1306 izlenme
Mehteran takımı sünnet şölene renk katacak105 izlenme
YEREL HAYVAN KORUMA GÖREVLİLERİNE EĞİTİM VERİLDİ94 izlenme
Muhtar Köy meydanında Taç Fırın yaptırdı248 izlenme
SAĞLIK BAKANLIĞI UYARDI!5114 izlenme
Ramazan ayı öncesi... AYRINTILAr
MHP’den aday adayı olacak 12 isim belli oldu , aralarında ALAPLI'da var
“Alaplı İçin Büyük Fırsat: Eski Hastane Fizik Tedavi Merkezi Olmalı”
Müge Anlı canlı yayında duyurdu! İşkence edilerek öldürülmüşlerdi... Şen kardeşler cinayetinde yeni gelişme